نوشته شده توسط : خادم سایبری

با نزدیک شدن به ماراتون نفس گیر مذاکرات کم کم ابعاد پنهان توافقات صورت گرفته که دولت آن را از مردم ایران دور نگه داشته است به صورت یک شیب کاملا ملایم نمایان می گردد. نشانه های این شیب ملایم را می توان از تغییر ظاهر اسکانس های کشور مشاهده کرد.

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

پس از تغییر نماد ماهواره به کاسه سفالی در اسکناس پنج هزار ریالی، سازمان فضایی ایران منحل شد. این یعنی ایران باید به زمان پارینه سنگی برگردد و از عصر فناوری فاصله بگیرد و نباید در باشگاه فضایی هیچ جایگاهی داشته باشد.

پس از تغییر نماد نقشه و انرژی هسته ای به سردر دانشگاه تهران که ساخت شرکت ایرانی-اسرائیلی (شرکت آرمه) است بر روی اسکناس پنجاه هزار ریالی، بسیاری از فعالیت های هسته ای ایران به نفع اسرائیل تعلیق شد این یعنی باید با اسرائیل درتعامل باشیم.

و در آینده ای نه چندان دور: پس از اعلام رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی نسبت به کدخدایی آمریکا و بستن با آن کم کم باید منتظر تغییر عکس ناخدا به کدخدا بر روی اسکناس های ایران با توجه به تجارب گذشته باشیم...

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

دولت محترم به دنبال توافقی کاملا خیالی بسیاری از پیشرفت های اساسی کشور را منحل کرده است و این در حالیست که دشمن بارها و بارها نشان داده است پایبند به قول و قرار خود نیست و اگر بود مذاکرات در همان مراحل قبل به پایان می رسید.

نباید فراموش کنیم که در کربلا تحریم ها را زمانی برداشتند که سرها را بریدند؛ خیمه ها را سوزاندند و اهل بیت (ع) را به اسارت بردند و این نهایت حماقت است اگر برخی فکر کنند یزیدیان زمان برای لغو تحریم ها به کمتر از این راضی هستند. عرصه عاشورا به گستره تاریخ است ...

رهبر معظم انقلاب : من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى، آنچه لازم است این است.

پ,ن: ما از رئیس جمهور محترم بخاطر بازگرداندن عزت و غرور ایرانیان کمال تشکر و قدردانی را داریم.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: سیدعلی خامنه ای , روشنگری , سیاسی , پوستر ,
:: بازديد از اين مطلب : 1348
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ناخدای انقلاب: اگر بنابر تحریم باشد درآینده ملت ایران آنهارا تحریم میکند. بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا برای ایران است. گازی که دنیا و اروپا به آن احتیاج دارد. ایران میتواند آنها را تحریم کند اگر لازم باشد.

تحریم گاز اروپا توسط ایران

برای مشاهده اندازی اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

Ayatollah Khamenei: If sanctions are to be used , the Iranian nation will put sanctions on them in future. Iran has the world’s largest total reserves of oil and gas, the gas that the world and Europe are in need of. Iran can impose sanctions on them , if necessary.

پ,ن : لطفاً این کاتور را در شبکه های اجتمای انتشار دهید.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , کاریکاتور , ,
:: برچسب‌ها: سیدعلی خامنه ای , کاریکاتور , سیاسی , پوستر ,
:: بازديد از اين مطلب : 1337
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

 Ayatollah Khamenei : Sometimes leaders of the Zionist regime threaten us. They threaten us with a military invasion, but I believe even they themselves know - and if they do not, they should know - that if they make a wrong move, the Islamic Republic will raze Tel Aviv and Haifa to the ground.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: اسرائیل , نابودی اسرائیل , امام , امام خامنه ای , بیانیه امام , تل اویو , ,
:: بازديد از اين مطلب : 1418
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

فندرسک نوشت:

شاه و رهبر هر دو دارای جایگاه خاصی در بین مردم هستند. هر دو دارای قدرت هستند. اما یکی با زور و پول و ثروت صاحب قدرت می شود ولی دیگری با مهربانی و ساده زیستی و با جای گرفتن در دل مردم کشورش صاحب قدرت می شود.

در تصویر، شاه مظلومی که همانند خیلی از مردم کشورش زندگی ساده و بدور از تجملات دارد را مشاهده می نمایید که از هول و دلسوزی برای رسیدگی به امور رعیت یادش می رود کفش هایش را بر روی قالی مندرس مرد روستایی که روی آن نماز می خواند بیاورد.

و مرد و فرزند رعیت را می ببینید که از شدت خوشحالی بهت‌ زده‌ نشده اند که هیچ حتی در آغوش شاه جای گرفته اند و شاه دست نوازشی بر سر آنان می کشد. آری این است سلطنت شاهی که دل دل مردمانش جای دارد.

تفاوت یک شاه و یک رهبر

و در همان تصویر, رهبری که در کمال قدرت و اختیار عکس مردم کشورش زندگی پر زرق و برقی دارد را مشاهده می نمایید که گویی مردم از وی هراس دارند تا جایی که حتی اعضای خانواده رعیت نزدیک وی نمی شوند و در کمال بهت‌ زدگی به وی نگاه می کنند که او در اینجا چه می خواهد؟؟؟

سید احمد خمینی(ره): در اینجا بر خود واجب می دانم که این را شهادت بدهم که زندگی داخلی حضرت آیت الله خامنه ای بسیار ساده است نه از باب این که رهبر عزیز انقلابمان به این حرف ها نیاز داشته باشند ، بلکه وظیفه خود می دانم تا این مهم را به مردم انقلابی ایران بگویم. من از داخل منزل ایشان مطلعم ، در منزل ایشان بیش از یک نوع غذا بر سر سفره ندارند ، خانواده ایشان روی موکت زندگی می کنن ، روزی منزل ایشان رفتم یک فرش مندرس آنجا بود که از زبری آن به موکت پناه بردم.

پ,ن: و اینگونه است که در 26 دی سال 57 رعیت شاهی که هرگز آنان را نشناخت را از کشور بیرون کردن و دو رهبری که در دل هایشان حکومت می کرد را به نوبت در قلب خود جای دادند...



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , مناسبت ها , سبک زندگی اسلامی , امام خمینی , جهان اسلام , ,
:: برچسب‌ها: امام خمینی , امام خامنه ای , انقلاب , شاه خائن , شاه , ساده ریستی , اسلام , دین داریامام عشق ,
:: بازديد از اين مطلب : 1485
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

زمان های قدیم توی یکی از محله ها چند تا بچه شر و شور بودن که با تیر کمون سنگی می زدن لامپ های محله رو می شکستند و هر بار شهرداری میومد و لامپ های جدید می گذاشت.

اما بعد مدتی شهرداری دیگه لامپ نگذاشت و محله تاریک تاریک شد. مردم جمع شدن و کلی نامه نوشتن و خواهش و التماس کردن تا شهرداری دوباره براشون لامپ بگذاره. شهرداری هم فقط یک دونه لامپ برای اون محله گذاشت و گفت اگه ازین لامپ خوب محافظت کردین بقیه لامپ ها رو هم میگذاریم.

چندین هزار سال قبل مردم یه جایی به اسم کوفه برای امام زمانشون که روشنگر راه زندگیشون بود نامه نوشتن و از امام حسین (ع) خواستن به اون شهر بیان تا اون ها از فیض حضور حضرت بهره مند بشن.

امام حسین (ع) برای اینکه ببینه واقعاً دعوت اون ها درست هست یا خیر و از اوضاع کوفه با خبر بشن، مسلم بن عقیل رو به عنوان نماینده به شهر کوفه فرستادن. ابتدا مردم زیادی با مسلم بیعت کردند اما وقتی پای مادیات و دنیا باز شد همشون عقب کشیدن و مسلم رو تنها گذاشتند.

مسلم آخرالزمان

حالا بعد هزار چندسال که مردم توی تاریکی بودن، کلی پیش درگاه خدا گریه و التماس و دعا کردن تا خدا یه چراغ هدایتشون و امام زمانشون براشون بفرسته.اما بجای امام زمان یه چراغ مثل مسلم فرستادن به اسم سید علی خامنه ای. گفتن ببینین اگه از این چراغ محافظت کردین و قدر دونستین که امام زمان رو می فرستیم اما اگه بخواین مثل مردم کوفه  پشت مسلم رو خالی کنین از امام زمان خبری نیست.

حالا یه عده فریب ابن زیاد و گوساله سامری اون رو خوردن و بخاطر منافع مادی خودشون نامه جام زهر می نویسن یا میان توخیابون شعار میدن و فتنه درست می کنن تا به نوعی پشت این مسلم روهم خالی کنن. آهای باتو هستم توکه ادعای امام زمانی بودنت میشه، چقدر میتونی قدر مسلم امام زمانت رو بدونی؟

 پ,ن : حالا فهمیدین چرا ظهور اینقدر طول کشیده؟ پس با مسلم بیعت محکمی ببندیم...



:: موضوعات مرتبط: حضرت مهدی , سیدعلی خامنه ای , سبک زندگی اسلامی , جلبک های سبز , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: امام حسین , اخرالزمان , اقای خامنه ای , مسلم بن عقیل , رائفی پور , معبرسایبری ساوه , ساوه ,
:: بازديد از اين مطلب : 864
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبرسایبری فندرسک نوشت:

همزمان با اغتشاشات سال 88 محسن مخملباف ایرانی وطن فروش به منظور بد بین کردن افکار مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب، اقدام به انتشار متنی با عنوان راز های زندگی خامنه ای نمود. اما دروغ هایی که مخملباف به عنوان راز در این متن انتشار داد آنقدر بچگانه بود که اعتراض خیلی از هم‌کیشانش را در برداشت.

مخملباف در اراجیف هایش نوشته بود زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی دارد با 4 دکتر کشیک در طول 24 ساعت مراقبند و مجموعه ای که از خامنه ای محافظت می کنند 10000 نفر می باشند و کل ثروت خامنه ای و خانواده اش  36 میلیارد دلار است.

برای خامنه ای یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که دارای دو اتاق خواب و دستشویی و حمام است و هم چنین یک آشپز خانه کوچک دارد.

خامنه ای  (1 عدد هواپیمای ایرباس) مخصوص سفرهای خودش، (2 عدد بوئینگ 707 ) یکی مربوط به سفرهای فامیل و یکی مربوط به محافظین، (5 عدد فالکوم) 2 تا مربوط به سفرهای خودش و یکی برای سفرهای مجتبی و دوتا برای سفرهای فامیل، (5 عدد هلیکوپتر) 2 هلیکوپتر برای سفر خامنه ای و یک هلیکوپتر برای سفر مجتبی و دو هلیکوپتر مربوط به فامیل در بیت رهبری دارد.

و از همه جالب ‌تر اینکه مخملباف در متن خنده دار خود نوشته بود خامنه ای با شنود تلفن ها دچار افسردگی شدید است چراکه هر شب قبل از خواب به این نتیجه می رسد که کسی او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمی را می بیند که از ترس، خود را مرید او نشان می دهند تا به ثروت و قدرت برسند و یا از خشم او در امان باشند.

رازهای زندگی خامنه ای برای مخملباف

و حالا همان خامنه ای که مخملباف می گفت در زیرزمین بیت رهبری یک بیمارستان خصوصی با 4 دکتر کشیک دارد این روز ها برای یک عمل ساده راهی بیمارستان دولتی می شود و آنجا برای اینکه برای سایر بیماران مشکلی پیش نیاید قبل از تمام بیماران و در اول صبح به درخواست خودش مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت یک اتوبوس ضد گلوله که 500 میلیون تومانی دارد که محافظانش از جلو و عقب او را اسکورت و 10000 نفر از وی حفاظت می کنند امروز در یک بیمارستان دولتی بستری است بدون آنکه بخشی را تعطیل کنند و یا محافظینش باعث اختلال در روند کاری بیمارستان شوند.

همان خامنه ای که مخملباف می گفت ثروتش  36 میلیارد دلار است و چندین هواپیما و هلیکوپتر و ... دارد امروز بجای آنکه در یک بیمارستان خارج از کشور و یا یک بیمارستان حداقل خصوصی داخلی عمل کند در یک بیمارستان دولتی عمل می شود درست مانند یک انسان معمولی مثل سایر مردم کشورش.

و در پایان به مخملباف پیشنهاد می کنیم جهت فهمیدن و درک عشق و علاقه واقعی مردم نسبت به رهبرشان، در همان شبکه های اجتماعی که روزی علیه این نظام نقشه می کشیدند و کوته فکرانی را برای اغتشاش می شوراند سری بزند و پست ها و کامنت های آنان را مطالعه نماید تا شاید از شدت افسردگی خود کشی کند.

پ,ن : مخملباف ها خوب بدانند هرگز نمی توانند با چرندیاتشان واقعیات دنیا را برای چشم های آزادی خواهان جهان کور کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , سبک زندگی اسلامی , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: رهبر , بیت رهبری , مخملباف , خامنه ای , اقای خامنه ای , ایت الله خامنه ای , ولایت ,
:: بازديد از اين مطلب : 837
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , دانلود , رهبری , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای , امام عشق , ایت الله خامنه ای , حضرت خامنه ای , عکس های سید علی خامنه ای , سید علی حسینی خامنه ای , عکس های رهبر اینقلاب اسلامی , رهبر ایران , تصاویر امام خامنه ای ,
:: بازديد از اين مطلب : 843
|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اگر پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم

قرارگاه سایبری سپاه قدس مستقر در سوریه : سلفی های پست سوریه (داعش) اعلام کردند، به زودی به کربلا نیز حمله می کنیم.

 اگر پایتان به حرم سیدالشهدا (ع) برسد نماز را در بقیع میخوانیم

جواب سردار

سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی افزودند:

“اگر پایتان  به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم.”



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , قاسم سلیمانی , ,
:: برچسب‌ها: قاسم سلیمانی , فرمانده سپاه قدس , حاج قاسم سلیمانی , داعش , گروه داعش , حضرت امام خامنه ای , فرمانده کل , فرمانده کل قبا , شهادت , بقیع , کربلا , واقعه کربلا ,
:: بازديد از اين مطلب : 887
|
امتياز مطلب : 24
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
تاريخ انتشار : شنبه 21 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

مقایسه تفاوت درخت کاشتن رهبر انقلاب و رئیس جمهور روحانی-درخت زیتون و درخت سرو
مقایسه تفاوت درخت کاشتن رهبر انقلاب و رئیس جمهور روحانی-درخت زیتون و درخت سرو

تفاوت رئیس جمهور روحانی با رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای در یک تصویر!

کاشت درخت سرو توسط رهبر: نماد مقاومت و ایستادگی

کاشت درخت زیتون توسط رئیس جمهور:نماد صلح و دوستی

قضاوت با شما

مقایسه تفاوت درخت کاشتن رهبر انقلاب و رئیس جمهور روحانی-درخت زیتون و درخت سرو

مقایسه تفاوت درخت کاشتن رهبر انقلاب و رئیس جمهور روحانی-درخت زیتون و درخت سرو



:: موضوعات مرتبط: حسن روحانی , سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: اقای خامنه ای , رهبر ایران , حسن روحانی , ایت الله خامنه ای , قضاوت کنید , درخت کاری , روز درخت کاری , روز درخت کاری همراه با رهبر ,
:: بازديد از اين مطلب : 2312
|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: مسیح , حضرت مسیح , شوروی , ,
:: بازديد از اين مطلب : 670
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 افسران -



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , اخبار بیداری , وحدت اسلامی ,
:: بازديد از اين مطلب : 671
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

افسران - بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
khademinshohadaرهبر معظم انقلاب عنوان کردند: در نظام اسلامی قهر و غلبه معنا ندارد. قدرت معنا دارد، اقتدار معنا دارد، اما اقتدار برخاسته از اختیار و انتخاب مردم. آن اقتداری که ناشی از زور و غلبه و سلاح باشد در اسلام و در شریعت اسلامی و مکتب امام معنا ندارد. اما در مقابل قدرت مشروع نباید کسی سینه سپر کرده و قهر و غلبه کند. اگر چنین کاری کرد اسم او فتنه است. 
برای مشاهده کامل متن سخنرانی ، به لینک مراجعه نمایید: www.khadem-shohada.i 
 


:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , امام خمینی , ,
:: برچسب‌ها: بینات رهبری , 14خرداد ,
:: بازديد از اين مطلب : 696
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 افسران - رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام(ره):



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای , سخنان رهبری ,
:: بازديد از اين مطلب : 665
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، امیر کویت که در سفری دو روزه به تهران آمده بود روز گذشته در آخرین برنامه رسمی اش با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.

 

 

از میان رسانه های فارسی زبان وابسته به دولت های غربی، دویچه وله (DeutscheWelle) آلمان، صدای آمریکا (VOA) و رادیو فرانسه (RFI)، این دیدار مهم را اصلا پوشش ندادند. دو سایت بی بی سی فارسی (BBCpersian) انگلیس و رادیو فردا (radiofarda) آمریکا که همواره شعار "حرفه ای بودن" "آزادی بیان" و "مخالفت با سانسور" سرمی دهند به راحتی از کنار بخش مهمی از سخنان امیر کویت گذشتند و آن را را سانسور کردند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: حسن روحانی , سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: سید علی خامنه ای , حسن روحانی , دیدار دوستانه ,
:: بازديد از اين مطلب : 678
|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , ,
:: بازديد از اين مطلب : 715
|
امتياز مطلب : 4
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
تاريخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

این مطلب فقط یک انتقاد است

پاسخ به منتقدین این مطلب : رهبر معظم انقلاب: نگاه نقادانه خود را نسبت به اوضاع فرهنگی حفظ کنید و با منطق محکم و بیان روشن و صریح، به مسئولان تذکر دهید.

برای بنده هنوز درک اقدامات قرارگاه خاتم الاوصیاء بسیار دشوار است. شاید بیش از 20 بار از قرارگاه خاتم الاوصیاء با بنده تماس تلفنی داشتند و از بنده آمار و ارقام و شیوه فعالیت ها و .... را میخواستند.

و بار ها و بارها کاغذ بازی هایی انجام دادند که چه کارهایی انجام داده اید و چه می کنید و چیکار خواهید کرد و ...

حتی چندبار هم از طرف قرار گاه خاتم الاوصیا استان گلستان بنده را دعوت کردند که یکبار آن را پذیرفتم و رفتم و ای کاش نمی رفتم چرا که فهمیدم اصلاً هیچ کاری با کار های فرهنگی ندارند و فقط در پی گزارش و  آمار دادن هستند و بس.

شما فکرش را بکنید شخصی که مسئول بخش فضای مجازی استان ما بود فرق بین وب سایت و وبلاگ را نمی دانست.

باز هم گزارش و آمار دست پخت قرارگاه خاتم الاوصیاء

این دفعه هم متأسفانه قرارگاه خاتم الاوصیاء استان گلستان اقدام به دعوت از حاج حسین یکتا کردند و اولین اجلاسیه فعالان فرهنگی استان گلستان تحت عنوان " اصحاب عشق " را برگزار نمودند.

اما در این جلسه از افرادی دعوت شده بود که فقط از فرهنگ گذاشتن محاسن را بلد بودند. و جای خالی فعالان سایبری و افسران واقعی جنگ نرم کاملاً دیده می شد.

و همین عامل بخوبی نشان می دهد که این مراسم هم فقط و فقط برای آن برگزار شده بود که بگویند ما فلانی را آوردیم و این تعداد شرکت کردند. نه بار مثبتی نه کار مثبتی نه اقدام مثبتی نه آینده مثبتی نه ....

به دوستانم در قرارگاه خاتم الاوصیاء می گویم با این حلوا حلوا ها دهان شیرین نمی شود. کار فرهنگی با آمار و ارقام هیچ بار مثبتی ندارد. صد رحمت به دشمن که برای انحراف ما دلسوزانه کار می کند.

بماند. قصد تخریب ندارم اما من دلم برای محاسن سفید رهبرم می سوزد و شما دلتان به حال آمار و ارقام....



:: موضوعات مرتبط: سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: حرف حساب , معبرسایبری ساوه ,
:: بازديد از اين مطلب : 887
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

به کجا چنین شتابان!!!!

در اوایل سال 93 خانوم الهام چرخنده از معدود بازیگرایی بود که سال جدید را به حضرت اقا تبریک گفتند.

که این کار ایشان بازتاب زیادی را در دنیا و در رسانه های ایرانی وخارجی داشت.

این کار ایشان باعث شد که به ایشان بعضی از افراد نادان حمله کنند و به ایشان اسیب برسانند.

این ماجرا گذشت تا دوباره چند روز گذشته به خانوم الهام چرخنده باز حمله شد!

و خانوم چرخنده را تهدید کردن که به ایشان دیگر در سینما نیازی ندارن!

اینجا یه سوال پیش میآید واونم اینکه واقعا سینمای ما جای چه افرادی است؟؟؟؟؟

افرادی مانند گلشیفته فراهانی؟؟؟؟؟

یا  افرادی که مدافع ولایت و امام هستند؟

خانوم چرخنده قبل از روز ولادت حضرت علی (ع) باز در یکی از سالن های سینما حاظر شدند و این بار با قاطعیت تمام موضع خودشونو مشخص کردن و با تمام وجود این روز را به حضرت اقا تبریک گفتند تا تودهنی باشد برای هر کسی که مخالف ولایت است!

پ.ن:مسولین لطفا دست به کار بشید سینمای یه کشور اسلامی نباید اینگونه باشد؟

ما وظیفه ی خودمون دونستیم که بگیم دیگه بازنشر این مطلب با شما بینندگان گرامی

http://sayberi-saveh.tk



:: موضوعات مرتبط: تهاجم فرهنگی , جنگ نرم , حجاب و عفاف , سیدعلی خامنه ای , ,
:: برچسب‌ها: الهام چرخنده ,
:: بازديد از اين مطلب : 858
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خادم سایبری

برای حمایت از ما بنر مارو در وبتون قرار بدین:


.................................................................................................................................................

 

                                            

 

 مژده!!!مژده!!!

باسلام:


بعد از مدت  ها بالاخره چت روم سایت هم افتتاح شد از شما بینندگان محترم تقاضا میکنم به چت روم معبرسایبری ساوه هم سری بزنید



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , حضرت مهدی , حضرت الزهرا , حسن روحانی , احمدی نژاد , تهاجم فرهنگی , جنگ نرم , حجاب و عفاف , سیدعلی خامنه ای , مناسبت ها , هدر , قاسم سلیمانی , مذکرات ژنو , طنز , سبک زندگی اسلامی , هاشمی رفسنجانی , امام خمینی , سبک زندگی اسلامی , شهدا , جانبازان , اهل بیت , ضد وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: معبرسایبری ساوه , ساوه , معبر سایبری , معبر ,
:: بازديد از اين مطلب : 2927
|
امتياز مطلب : 46
|
تعداد امتيازدهندگان : 12
|
مجموع امتياز : 12
تاريخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد